2010.04.05.
17:06

Írta: Kagami_Ai

Fáj...

"A füredi Anna-bálon szól a zeneszó

Van is ottan dínom-dánom, szép muzsikaszó,

Ketten ültünk egy asztalnál, ő és én magam

Nem is szóltunk mi egymáshoz, nem is volt szabad.

 

Egyszer aztán asztalunkhoz jött a vén cigány

Megkérdezte: mi a nótád, édes kicsi lány?

De a kislány azt felelte halkan, csendesen:

Nincsen nekem nótám, és nem is szeretem.

 

Mert akinek nótája nincs, annak szíve sincs

Ha nem hiszel a nótaszóban, szívedbe tekints

Lesz egy fiú, kinek nevét titkolni fogod

És amikor senki nem lát, meg is siratod...

 

Egyszer aztán hallottunk egy nagyon nagy csodát:

Gazdag fiú vette el az édes kicsi lányt

Fehér hintó várta őket a templom előtt

Nem is láttunk a faluban ily nagy esküvőt.

 

Kilencszobás palotába ment az ifjú pár

A sok szolga körülötte lábujjhegyen járt

De a kislány mégse boldog, könnyes két szeme

Mert a kertben felhangzott a jól ismert zene:

 

Mert akinek nótája nincs, annak szíve sincs

Ha nem hiszel a nótaszóban, szívedbe tekints

Lesz egy fiú, kinek nevét titkolni fogod

És amikor senki nem lát, meg is siratod...

 

Egyszer aztán elindultam, hogy megkeressem őt

Utam közben megálltam egy fogadó előtt

Megnéztem, hogy ki mulat a tomboló tanyán:

Egy barna kislány játszott egy dalt egy kopott zongorán:

 

Mert akinek nótája nincs, annak szíve sincs

Ha nem hiszel a nótaszóban, szívedbe tekints

Lesz egy fiú, kinek nevét titkolni fogod

És amikor senki nem lát, meg is siratod...

 

Mert akinek nótája nincs, annak szíve sincs

Ha nem hiszel a nótaszóban, szívedbe tekints

Lesz egy fiú, kinek nevét titkolni fogod

És amikor senki nem lát, meg is siratod...

 

Lesz egy fiú, kinek nevét titkolni fogod

És amikor senki nem lát, meg is siratod... "

 

 

Hát azt hiszem, ebben benne van minden. Minden régi/új fájdalom, ami eltölt, ami fizikai tüneteket produkál, ami szenvedtet, ami belülről éget fel...

Most ez a szám kell nekem. Ez kell, hogy ne legyek egyedül, hogy érezzem, hogy valami/valaki van mellettem... Az kellene, hogy mielőbb visszamenjek. Hogy beszéljek. Hogy beszélgethessek. Hogy értsek. Hogy értsenek. Hogy ne a könny és az ideg legyen az első reakcióm mindenre... Hogy jobban érezzem magam. Terápia.

És itt jössz a képbe te. Veled sem ártana egy terápiás alkalom megint:) 

Beleuntam a tévénézésbe, az állandó netezésbe, a lődörgésbe a házban, hogy nem csinálok semmit...nekem mozogni kell, nem punnyadni...szeretek lustálkodni, de nem mindig...ezt csak azoknak, akik még nem tudják. vagy nem veszik tudomásul. na m1.

És vajon mi van Veled? fel kellene hívnom téged. illetve meg kéne csörgetni:) mert nálunk ez már csak ilyen. 1,5 év alatt igen rendesen összeszoktunk, mi már ismerjük egymást, mint a rossz pénzt... nyilván ez az ismeret nem tökéletes. még lenne mit tanulnunk egymásról, egymástól, az életről, halálról, szerelemről, szenvedésről...

De van egy olyan halvány érzésem, hogy mindezt nem egymástól fogjuk megtanulni. Sajnos.

 

<3

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kagami-ai.blog.hu/api/trackback/id/tr191896633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiscsibe75 2010.04.09. 14:03:14

Ez a szám... jaj... Igen jól mondod... benne van minden.... Megtanítottátok 1mást... namind1... Fáj a hajam... Fáj az élet!! Na ki vok??
süti beállítások módosítása