2010.06.15.
18:35

Írta: Kagami_Ai

csak mert...

 

Jónás Tamás: Szerelmi vers virágomhoz 
 
leguggoltam hozzá arcom a szirmához 
tudtam ha szeretem isten is elátkoz 
megszerettem mégis mellé is feküdtem 
hangyák másztak ránk a harmatos füvekben 
le akartam tépni felsikkantott: még ne 
szél fújt szoknyájának hozzám ért a széle 
megcsókolt bátor volt nézett rám dacosan 
"szerettek már engem s belehaltak sokan" 
belehalok én egy órát ha szeretlek 
ha azcod végre arcomhoz ereszted 
 
kőből van a szemem kőből van a szívem 
kőből van a tenyerem süllyedek a vízben 
süllyedek tebenned tengerem sós csókú 
szerettél voltam én addig de jómódú 
köd vagy ma kő vagyok eltakarsz lehűtesz 
minden érzésemből egyszerű betű lesz 
siralomház minden templom és óvoda 
nem mozdulok nélküled soha és sehova 

 

ámen   

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kagami-ai.blog.hu/api/trackback/id/tr362084169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása